2016-03-13

Mättande

Nu har helgen susat förbi och man har hunnit med hälften av det man hade tänkt att man skulle göra. Jag skulle tex. göra papier mache ägg. Jo då, jag har gjort klistret till dom, men längre kom jag inte. Vi skulle linda in våra kablar bakom tv:n så att det ser lite snyggt ut och inte som ett råttbo. Men det har vi inte gjort, så det ser lika jä..igt ut ännu. Men jag har bakat gott matbröd som jag vill dela med mig till er. Det är så mycket gott i det och riktigt mättande också. Här hittar ni receptet. Så nu ska jag ta mig en macka till Mästarnas mästare som börjar snart på tv.

10 kommentarer:

  1. Wooo så mummsigt ♡ ...
    /Kram fina du & ha en alldeles underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Såå gott med nybakat (och hembakat) bröd! Bästa! Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Brödet ser helt fantastiskt ut, både vackert att titta på och säkert både gott och nyttigt. Kram Katta

    SvaraRadera
  4. Jaa,kära Du det verkar faktiskt riktigt gott detta bröd.

    Det är fantastikst vad De sliter, i mästarnas mästare.
    Boxartjejen är släkt till Acka och Wivianne.
    Hur skall jag berätta när vi hörs eller se.
    Ha det bra önskar Hajan

    SvaraRadera
  5. Mmmm gott! Känner doften.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  6. Mmmm mums så gott. Älskar nybakat. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Det såg ju verkligen gott ut, likaså chokladbollarna till makens jobb. Hoppas de blev nöjda!
    Men så roligt med bröllop, och dotterns dessutom...:)
    Tisdagkram till Dig, vännen från Kate

    SvaraRadera
  8. Ja det är mycket man ska hinna och tiden bara rinner iväg...gott med nybakat bröd dock, ser sååå smarrigt ut!
    Ha en solig dag nu, kram från Titti

    SvaraRadera
  9. Nybakat bröd slår ju allt tänker jag=))
    Det andra hinner du sen.

    Kram Hannis

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.