2010-06-09

Aktion, Not

Inläggen duggar inte tätt precis nu från mig. Men dagarna rullar på och saker finns att göra hela tiden. Blir ingen tid kvar till datorn precis. Nu är grabbens flytt helt klar och allt är på plats. Han är jättenöjd med sitt nya kryp in. Vi kan bara hålla med, för han har det jättefint i sin lägenhet. I lördagskväll tyckte t.o.m. jag att det var lite tomt, nu är dom utflugna allihopa Men så är ju livets gång, man har dom bara till låns. Idag fick vi lite regn igen, hoppas det blir fint till helgen när man är ledig. Då ska vi vara hundvakt åt Orvarbus, för matte och husse ska på bröllop.

5 kommentarer:

  1. Åh det känns lite sorgligt när man läser att den sista är utflyttad men som du skriver, det är livets gång.

    Själv väntar jag spänt på att bli mormor. Det lilla pyret skulle komit i söndags och nu bara väntar vi.......

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Ja, det er litt trist når alle barna er flyttet, men sånn er det...
    Desto koseligere er det når de kommer hjem på besøk. Får heldigvis besøk av alle mine til sommeren.
    Håper du får sol til helgen.
    Klem : )

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att han trivs och är nöjd!
    Men jag förstår att det blir en tomhet också på något sätt.

    Klart att det blir fint till helgen=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att sonen trivs.en jag kan tänka mej att det blir tomt.Klart att det blir fint väder i helgen.Önskar dej en fin dag vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Här finns det inga barn kvar heller.. så visst känns det konstigt ibland, och tala om regn och blåst, nyss regnade det så jag trodde det skulle komma in gm taket, du skulle se hur Bossgård ser ut..överallt nedblåsta grenar, hoppas ändå ni har en skön helg, kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.