2011-06-12

Ingen aning






Om att jag hade denna lilla burk. Hittade denna fina albylburk i vårt garage när jag letade efter spik att sätta upp lite tavlor med. Den kommer från min Pappas lilla samling av spik, muttrar, skruv och diverse som vi fått överta. Så nu har den fått komma in i huset än att ligga gömd i garaget. Hittar säkert en plats att lägga den på så att den syns.

Vad har ni haft för er idag då? Jag och gubben har varit och beställt en ny badtunna, köpt lite nya blommor till trädgården (röda rudbeckia och lammöron) och njutit av solen som kom tillbaka igen efter det stora ovädret som kom igår kväll.

Nu ska jag se klart på filmen på 4:an sedan blir det huvudet på kudden för att vakna upp till en ny arbetsvecka.

6 kommentarer:

  1. Igår var ju jobbardag så så mkt ledig tid blev det inte men idag väntar solstolen, är i vattenhålet och här är det kanonväder så det blir solstolen och pooldbad idag, ha det gott, kram

    SvaraRadera
  2. Det är så himla bra med våra föräldra och deras föräldrar. Jag menar de samlade på småsaker i fina burkar som för dom inte var så speciella men för oss blir rariteter :) Kram Katta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det är skönt att inte åka till stan i bland försöker hålla mig i från när jag inte jobbar.
    Vilken liten gullig pillerburk.Så tänkte de nog inte när den tillverkades att sådana gammla plåtburkar kunde bli hårdvaluta.
    Ha en bra em kram Anni

    SvaraRadera
  4. Det gjorde du rätt i som tog in burken.

    Ny badtunna låter skönt:)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  5. Badtunna låter underbart. Skulle kanske passa hos oss på landet.
    Albylburken var jättesöt tur att du hittade den.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  6. Den burken hade jag sparat och haft framme någonstans. Älskar gamla plåtburkar...
    Har fått mammas gamla sylåda med knappar, den är såå fin!

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.