2013-11-23

Slapparlördag

Vi startade morgonen att bli snopna av att klockan redan var 09.00 när vi slog upp våra blå. Men det är skönt att vakna av sig själv och inte en trudelutt från mobilen varenda morgon. Käkade lite frukost och sedan stack vi iväg och kollade in våra palmer som vi har på förvaring. Det var inget fel på dom, och det hade vi inte trott heller. Köpte lite sött julpynt hos vår trägårdshandel också, ska visa er senare. Sedan for vi iväg till grabben på förmiddagsfika, vi skulle kolla in han kompletta högtalarsystem som var klart nu. Jäklars så mycket kosing för att få ett bra ljud. Men smaken är som baken som tur är. Men jag kan lika gärna lyssna i mono, eller kanske inte :). Hos grabben var även lille Axel, söta Orvar och vår dotter, dom hade gått in till stan för att få sig en nypa frisk luft. När vi åkte från grabben var vi en sväng på köpcentret. Gubben skulle ha ett par nya slapp och mysbrallor att skrota runt i hemma. Väl hemma blev det snabbmat. Makaroner och baconröra med blandsallad till. Nu är det mysbyxorna på och tv-play som gäller. Det är dags att börja beta av Så mycket bättre som vi missat när vi varit borta. Ha en fin och skön lördagskväll och tack för att ni kikar in. Imorgon ska jag se vad ni har haft för er.

6 kommentarer:

  1. Har precis avslutat kvällsmiddagen och nu blir det slapparkväll framför tv:n, ha en skön kväll, kram

    SvaraRadera
  2. Det var väl härligt att få sova så länge. Jaa vad jag gjort kan Du
    ju läsa på min blogg.
    Jag har haft en härlig TV kväll
    en ung tjej som just nu har 350.000, på postkodsmiljonären.
    Spännande nästa fredag hon kan ju vinna en miljon,
    Jag följer ju inte Så mycket bättre, men det gör ju massor så
    det märks väl inte
    att jag skippar det.
    (tittarsiffrorna ) jag skojar bara.
    kram från H>ajan

    SvaraRadera
  3. Här blev det ingen slapparlördag alls men i dag ska jag ha en riktigt slappar söndag :) Högtalare är speciella historier min man jobbar med sånt och vi har ljudsystem här hemma som faktiskt inte ens går att använda om man inte vill bli osams med grannarna så jag förstår faktiskt inte riktigt grejen med det heller :) Ha en skön söndag, kram Katta

    SvaraRadera
  4. Det är så skönt att få vakna utan en ilsken signal!
    Och ha en sån där dag där man mest bara tar det lugnt=))

    Skön söndag till dig/Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Härligt att få vakna av sej själv.Låter som en härlig lördag.Ha nu en skön och mysig söndag.kramar Rita

    SvaraRadera
  6. Det låter som en härlig dag :) Hoppas att ni får en fin söndag med <3 Jennie

    PS. tävling på bloggen om en härlig Lunafigur! :)

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.