2020-02-22

Trångt som vanligt

Var ledig på förmiddagen så då passade jag på att köra en maskin tvätt innan jag skulle iväg på min tur. 

Vi hade en lossning mitt inne i Torrevieja och det är alltid en liten "suprise" om det ska finnas någonstans att stå med bilen. Men ibland ska man ha tur och det hade vi igår.

Trångt som sjutton var det på gatan och inte en enda liten parkeringsyta fanns det för oss. Runt hörnet på kvarteret fanns det en plats ledig så vi fick ställa oss där. För kunden hade inte kommit från notariet ännu.

Vi kliver ut så vi ska se när kunden dyker upp och helt plötsligt kommer han. Han som har den bästa parkeringsplatsen på hela gatan och ska åka. Kan man ha mera tur än så, helt plötsligt blev det ingen jobbig lossning.

Hemma igen var det dags för att fixa middagen och köra fredagsmys för hela slanten.

Först så ringde vi till Amelia som fyllde 2 år igår och grattade henne. Sedan ringde Ellen och ville prata lite också. Gubben körde lite sms med största dottern. Sedan var även familjehjärtat fyllt av kärlek.


Egengjorda megahamburgare med sötpotatis till.


Vårt paket till Amelia kom som de lovade på posten.


Så har vi en blivande konstnär (Ellen) i familjen också.

9 kommentarer:

  1. Hoppas insidan av paketet var lika roligt som utsidan ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha! Tänkte precis som Annica - ibland är det själva paketet som är roligast :-D

    Vilken tur ni hade med parkeringen också :-)

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt att kunna göra sina barnbarn glada. =) Man såg ju hur glad hon var för sitt paket.
    Den lilla konstnären var väldigt bestämd om vilka färger hon ville måla med. =) Riktig färgkänsla där.
    Visst är det härligt när hela hjärtat är fyllt av kärlek till familjen.
    Ha en mysig helg nu.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Så mysiga hälsningar :) TUR måste man ha ibland gällande parkeringar! Jamen lördag igen, då tar vi det lugnt...
    KRAM från ett blåsigt Öland & Titti

    SvaraRadera
  5. Så mysigt.
    Och en sån tur på jobbet. Kram

    SvaraRadera
  6. Mysigt med den där lördagsmarknaden, varit dit en gg. Sunny Corner har vi varit på , mysigt att stanna till för en drink eller svalkande öl. //Christina La Florida

    SvaraRadera
  7. Jag tycker om att läsa några trevliga artiklar på andra liknande bloggar som detta, att dela information över gloden är kraftfulla verktyg för att rädda vår värld. fin vacker blogg och all information på denna blogg är utbildande, inspiration och bra att läsa. För några dagar sedan läste jag om kärlek, äktenskap och relationer och hur man får det att fungera, på ett blogginlägg hittade jag hur man återställer trasiga äktenskapsförhållanden med kärlekspell magi för att återvända ex kärlekspartner, jag trodde aldrig riktigt på magisk kärlek stava skulle återställa min man så snabbt som möjligt, jag hade rädsla för tvivel och även jag har kontaktat kärlek stavspelare online och även se på YouTube-kanaler hur man kan göra kärlek stava i mitt eget hus, jag har gjort ett par kärleksstava träning, ingen fungerar kanske jag inte fick det rätt. För bara några dagar sedan tittar jag på youtube-kanalen hur jag direkt kan få tillbaka ex love partner (https://www.youtube.com/watch?v=NTICYzyITLA)
    Jag hade turen att hitta en lycklig dam från USA som delade sitt sanna livevittnesbörd på youtube-kanalen öppet, jag fick e-postadressen för att kommunicera med herbalistmannen Dr.Oduduwa love spell caster är den verkliga och sanna.
    Jag bevittnar samma omedelbara resultat efter att ha utfört kärleksförtryckningar på min ex man inom två dagar han började ringa mig på telefon för att be om ursäkt och han fastställde ett datum för att träffas för middag igår kväll, det är därför jag tyckte att det var rätt att dela mitt goda nyheter vittnesbörd om Jag fick min man att återvända hem efter 2 månaders separation.

    Notera; Kärleksförtryck fungerar direkt för de människor som är allvarligt beslutna i hjärtat att återställa tillbaka ex och stärka kärleksförhållanden / äktenskap och familjens hem att återförenas som en.

    Magic Love Spell-praxis är väldigt enkelt, enkelt och säkert utan någon bieffekt, det finns inga biverkningar i kärleksstava för att föra tillbaka tidigare kärlekspartner hem. Detta är vad alla eller enskilda individer kan göra på egen hand, respektive, du kommer att bli guildad och ge instruktioner från varje steg för steg i kärlek stavningsprocedur ..
    för brådskande hjälp och råd vänligen kontakta dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Nästan alla livsförhållanden i kärleksförhållanden är förmodligen liknande här, varje förhållande upplever olika slags problem i varje livsfas. Min make föll i en affär med en annan kvinna på sin arbetsplats och övergav därmed mig, vägrar att plocka upp mina samtal ibland inte fler textmeddelanden med alla möjliga ursäkter, jag märkte att hans kärlek till mig minskar och han sökte skilsmässa. Alla dessa förhållande problem jag gick igenom i mitt äktenskap i mer än 6 års äktenskap hade vi två härliga barn. Jag älskar min man så mycket att jag vill att saker ska fungera för mitt äktenskap eftersom jag värnar om mitt hem och jag gjorde allt för att göra mitt hem bland framgångsrika hem. Jag sökte på internet för att hitta lösning från äktenskapsrådgivning och astrologer hur man skulle få ett äktenskap att fungera. Jag läste vittnesbörd om bra kommentarer från en dam som heter Jennifer, från Los Angeles, USA av amerikansk medborgare. hon delade ett vittnesbörd genombrottet av vittnesbörd om hur hon hittar verklig kärlek efter 12 års separation i äktenskapet. Damen på inläggskommentaren sa att en Seniorprofet från Oduduwa Temple kärlek-astrolog hjälpte till att stava som gjorde allt möjligt i hennes liv idag, hon gav också ut e-postkontakten till denna Senior Profet, med den e-postadress jag kunde skicka ett meddelande till Senior Profet för hjälp och faderliga råd för att föra tillbaka min man hem. Han sa till mig att han kan hjälpa mig med en kärlek, jag förstod inte så mycket bättre förrän på sistone när det började fungera som han har sagt. Jag följde noggrant instruktionerna om hur man skulle äta lunch med ett antal andra små saker som jag fick instruktionerna att göra redo. Jag gjorde som han sa och två dagar efter spellunchen fick jag ett telefonsamtal från min make Anderson, och han sa att han skulle vilja se mig så vi kunde prata, sa jag ok ... sen senare på kvällen får jag ett textmeddelande med adress för plats för en middag med Anderson, jag möter möten och vi pratade, han ber om ursäkt och han var redo att få saker att fungera som en lycklig familj. Det händer allt som en överraskning för mig eftersom det verkligen fungerade och jag var så förvånad som wow ... är det här för verkligt, jag kallade Dr.Oduduwa Senior Profeten som lunchen trollformuleringar på telefon. Jag ringde honom för att uppskatta honom och sedan dess är mitt äktenskap välmående, fredligt kär. Jag är glad att min familj är lycklig och allt fungerar bra än någonsin tidigare. Alla dessa hade inte varit möjliga om inte hjälp av överste profeten Oduduwa. här är hans personliga e-postadress dr.oduduwaspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Äntligen har min relations glädje och lycka återställts, min ex kärleksman återvände hem igår efter 9 månaders äktenskapsseparation. Jag har aldrig trott på att kärleksmagi skulle kunna fungera så bra att få tillbaka min ex pojkvän snabbt, jag ger det bara ett försök eftersom jag hör så många människor prata bra saker om Oduduwa kärlekstrollkarl, under de senaste veckorna har jag tillämpat kärlek stava innan och ingen fungerar för mig. Men tills jag stöter på Dr.Oduduwa, försäkrar han mig att han kommer att göra all kärleksförtrollning för min räkning för att få tillbaka min ex kärleksman. Jag följde noggrant hans instruktioner, att min kärleksman Jefferson kommer tillbaka till mig inom 2 dagar, jag har försökt så många sätt att be min man om ursäkt för att förlåta mig för att jag var otrogen mot honom tidigare en gång, han fick reda på att jag har varit otrogen på honom och sedan dess gick han, vi hade två barn tillsammans som en familj. Jag har försökt så många sätt att få hem honom men utan resultat. Tills jag stötte på Oduduwa e-postblogg på nätet eftersom denna av en kvinna från Stockholm Anna delade kontakten: (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) Jag skickar bara ett meddelande till honom för att hjälpa mig att få tillbaka min ex kärleksman. jag gav oduduwa både min och älskare man bild och namn och det var allt han begärde. Precis efter den andra dagen fick jag ett telefonsamtal från min kärleksman Jefferson och han ber mig om ursäkt och lovar mig att han kommer tillbaka hem helgen, jag sa ok och jag väntade på honom, igår kom han tillbaka hem som löfte av Oduduwa kärlekstrollkarl berättade för mig. Jag är mycket glad över att ha honom tillbaka med mycket kärlek och omsorg mer än någonsin tidigare. Jag tror att det är rätt för mig att dela dessa fantastiska goda nyheter här så att det kan motivera och hjälpa andra att hitta en lösning för att återförenas med trasig kärlekspartner idag. sant det fungerar för mig här. Jag tror att det kommer att fungera för dig också.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.