2008-02-21

Halsduk


Äntligen är garnet slut och min halsduk är klar. Jag har gjort några var om kvällarna när jag har sett på tv. Det har tagit sin tid, men nu är den färdig. I morgon står det att det ska bli +9 i tidningen och lördag och söndag +9 - +12 och sol. Hur kul är det när halsduken är klar. Jag får ha den till jobbet på morgonen, för på morgonen brukar det bara vara +1 eller +2. Ni ska inte tro nu att jag inte vill att det ska bli varmt, för det vill jag mer än gärna. Men lite gnällig måste man få vara ibland.

2 kommentarer:

  1. men så fin..så duktig du är på att sticka...vill med sticka nåt...men när ska jag hinna!!!

    SvaraRadera
  2. Tack Millan, men det har tagit ett tag att få den färdig. Vi får väl hoppas på kyla till denna vinter som kommer i år istället. Ja, det är mycket man vill hinna med. Jag vill göra sådana där fina ägg som alla håller på med. Kanske inte blir förrens till nästa Påsk :-)

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.