2008-02-05

Kalas


Idag gjorde jag kålsoppa och frikadeller när jag kom hem från jobbet som vi kan ha med oss imorgon i våra lunchlådor. Frikadellerna vart sisådär. Jag har bara gjort det en gång förut, för jag är inte så förtjust i det själv.

Det vart ingen semla idag heller. Men jag startade redan i söndags med att äta en. Så missat något har jag inte gjort.

Vi fikade på eftermiddagen med god tårta på jobbet, vi firade en arbetskamrat som fyllde 60 år. Så jag har inte missat några kalorier i allafall.

Nu när jag sitter och skriver detta har jag en god kopp rött (smultron o blåbär) te och två knäckemackor med ost på.

2 kommentarer:

  1. Te o macka är ju aldrig fel!! Men inte ska du missa semlor när det varit fettisdag..."Kika in" till mig ..har nog nån över...blev nämnligen storbak igår...ja alla möjliga varianter blev det med!!!

    Nix nu blev jag sugen på lite te:)

    SvaraRadera
  2. Tack för inbjudan. Det kommer fler tisdagar, och egentligen kan jag även äta vilken dag som helst.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.