2009-03-09

Nytt


Hos mig är nu, att jag flyttat min sida med mina smycken som jag gör till en bloggsida. Min förra sida som jag hade min smyckena på byggde jag själv. Det tog så lång tid med allt som ska göras för att få det att fungera. Nu är det bara att ladda upp bilderna så är det klart. Sidan har jag döpt till Drottningsylt, för det blir det av hallon och blåbär om man kokar ihop det. Nu tänkte jag ha en liten utlottning för jag startat den sidan + att jag har pacerat 20.000 besökare. Denna utlottning håller på till den 22/3. Skriv en rad och länkar du också har du en chans till på vinsten.

44 kommentarer:

  1. Vilka fina smycken.....jag länkar gärna till drottningsylt och är med i en utlottning. Kram Ingis

    SvaraRadera
  2. Åh, vet inte hur man gör...
    Får kolla med Sabina. Smycket är jättevackert..

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla besökare !
    Är gärna med & självklart länkar jag till dig....
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  4. Hej på kvällskvisten.
    Grattis till nya bloggen.
    Namnet är passande tycker jag.
    Klart jag är med och länkar.
    Kram Synne.

    SvaraRadera
  5. Klart jag är på=) Länkar till Drottningsylt då=)
    Tjingeling//S

    SvaraRadera
  6. Hm nu länkade jag till Hallon & Blåbär, för där kan man ju ta sig till Drottningskylt, hm hör av dig om du vill att jag länkar till D ist.
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Gomorron...

    GRATTIS till dina besökare..
    Alltid lika roligt att kika in här...,massvis av härliga recept å fina bilder.

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  8. Jag är absolut med!!!!Länkar ocks¨å till den.

    jag har undrat lite om dina smycken, va roligt med en ny sida.

    kram Kristina

    SvaraRadera
  9. SÅ klart jag är med, vilken härlig bild på nya bloggen, tar och länkar oxå, KRAM

    SvaraRadera
  10. Jag är självklart sugen att vara med i utlottningen.
    Vilken fin Drottningssylt-sida du gjort till dina vackra alster.
    Superfina smycken! Lite sugen blev jag allt på några saker...
    kramis

    SvaraRadera
  11. Hej Mamma C!
    Såklart vill jag vara med i din utlottning och skall efter kommentaren kika in hos Drottningssylt!
    Grattis till alla besökare!
    Kramar,
    Bella

    SvaraRadera
  12. Å en tävling!!
    Klar jag är med och jag länkar på sekunden..ler
    Grattis till alla besökare!

    Kram Irene

    SvaraRadera
  13. Vad fin din smyckes-sida är. Och smyckena, grattis till alla besöken länkar förståss, kram Katta

    SvaraRadera
  14. Vad mycket fint du gör! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen :-).

    Och länkar förstås från min blogg!

    Grattis också till alla besökare och till den nya sidan :-).

    Kram
    Beatrice

    SvaraRadera
  15. Grattis till alla besökare.
    Klart man vill vara med i tävlingen.
    Länkar till dig.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Så där ja, nu är jag oxå med och tävlar. Spännande!

    SvaraRadera
  17. Gratulerer med alle besøkene på siden din.
    Jeg vil gjerne vinne .
    Klem Gry : )

    SvaraRadera
  18. Jag vill också vara med. Har länkat hit och till Drottningsylt i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/march/smycke-22-mars-1.html

    SvaraRadera
  19. jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/march/smycke.html

    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vil gjerne vøre med her.
    linker også siden til min.

    Klemmer Malin

    SvaraRadera
  21. Självklart vill man vinna det fina.
    Länkar i min blogg.

    http://casperbenjamin.blogg.se/2009/march/smycke-22-mars.html

    SvaraRadera
  22. jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/03/14/223/

    SvaraRadera
  23. Grattis till alla dina besökare o lycka till med din nya blogg. Vill gärna vara med och tävla. Länkar också.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  24. Hejsan! Fina smycken, jag vill gärna vara med i utlottningen.
    Kram Christina

    SvaraRadera
  25. Jag är med och har länkat på www.metrobloggen.se/bravinster

    SvaraRadera
  26. Jättevackra smycken! Jag är med och tävlar såklart!!

    Har länkat!

    http://missdoe.blogg.se/2009/march/hallon-blabar.html

    *håller tummarna och hoppas på tur*


    GRATTIS TILL ALLA BESÖKARE!

    *Kram* Elin

    SvaraRadera
  27. Hejsan!
    Grattis till alla besökare!
    Är gärna med i din tävling, länkar från min blogg

    Mvh Jeanette

    SvaraRadera
  28. Grattis till nystart samt alla besök, jag är gärna med å tävlar:-) har länkat på min tävlingsblogg; http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/03/22-mars_16.html
    / Laura

    SvaraRadera
  29. Hej!
    Grattis till nya bloggen, den är jättefin och mycket bra namn!
    Jag vill vara med och länkar till Drottningsylt!

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  30. jag är med och tävlar :)

    kellyxu_@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag är med och tävlar, har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/march/smycke.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  32. Jag vill jättegärna vara med i utlottningen! Perfekt morsdagspresent ju!

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jag är såklart med och har länkat i min tävlingsblogg!

    http://compete.blogg.se/2009/march/smycken-2.html

    kram!
    robin.bexx@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Fyndigt namn... är gärna med i tävlingen! Svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  35. jag vill vara med!
    http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/smycke.html

    SvaraRadera
  36. jag vill jättegärna vara med och tävlar om smyckena! :)

    Kram

    Karolina Thunström
    Kthunstroem@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jag är med har länkat i mmin tävlingsblogg

    http://soligatavlingar.blogg.se/2009/march/smycke.html#comment

    Ha de fint!

    SvaraRadera
  38. Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  39. Jätte fint smycke! Jag är gärna med och tävlar! =)

    Min mail: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  40. Jag är gärna med och länkar givetvis!

    SvaraRadera
  41. Hejsan.
    Vad roligt,är gärna med i din tävling.Kikade in i din nya smyckeblogg,snyggt.Länkar också.
    kram kram Anette

    SvaraRadera
  42. Vilka fina smycken du gör! :)
    Jag blir jättegärna med på utlottningen!
    Mrs H

    SvaraRadera
  43. Hej! Vilka härliga smycken du gör, vill gärna va med o försöka vinna. Är ny på detta med data vet ej hur man länkar. Kram Birgitta.A

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.