2011-08-12

Who´s where?





Igår gick dagen i arbetets tecken här hemma. Gubben snickrade och jag höll i marktjänsten och trädgården. Dagen började med 11+ grader som faktiskt gick upp till nästan 20+ mitt på dagen och slutade med 14+ på kvällen. Det känns som hösten redan har kommit till oss. Men så slår man upp sina blå i morse och möts av en blå himmel och en sol som lyser.

Betonghänderna som jag visar på bilden, gjorde jag en dag när vädret var skit och man inte ville vara ute. Gubben skojade och sa när han såg dom, vem är det som vill upp.

Ha en fin helg nu alla bloggisar och passa på att vara ute i solen nu när den visar sig igen.

9 kommentarer:

  1. Vad roligt med betonghänderna! Ha precis gjord några egna försök med betong. Men detta var ju en härlig idé! Ska snart ut och pyssla i trädgården jag med.

    SvaraRadera
  2. Kan det vara en trädgårdstomte som vill upp?? ;o)))
    Häftiga är de i alla fall!

    Önskar dig en skön helg!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Artige betonghender!
    Hos oss regner det og er 10 g.
    Håper på bedre vær i morgen.
    God helg! Klem : )

    SvaraRadera
  4. Coola betonghänder! Hälsar Therése som hoppas på ett par dagar av sensommarvärme.

    SvaraRadera
  5. Haha dom där händerna ser otäcka ut. Vem vill upp asgarv:):) Hoppas att allt är bra och vad är detta för sommae, suck inget bra år i år...Stor kram Anne

    SvaraRadera
  6. Gud så läskigt det ser ut, men roligt, vill oxå ha;)

    Ja du, samma här, hösten är här känns det som. Abbe skulle iväg på fotbollsmatch nu på morgonen å det var bara 8 grader ute så han fick faktiskt ha underställströja på sig.

    Burr fasiken va fort sommaren har gått. Lite ledsen blir man, då iaf jag hade behövt fylla på solföråddet liiiiite till.

    Ha en fin dag.

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  7. Kikar in för att önska en härlig helg! Här skiner i alla fall solen idag och jag tänker gå på Bondens Marknad i Höganäs. Ekologiskt! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. det är syrran som gjort surdegsbrödet! Ska säga till henne att skicka receptet till dig! det var supergott!kram

    SvaraRadera
  9. Halloj där!
    Någon gång ska jag också testa betong, det verkar så kul!
    Ha en fin söndag kära du.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.