2012-02-04

Långfrukost

Idag kom dottern och mågen hem från sin Thailandsemester. Vi har ju varit hundvakt åt deras lille Orvar under tiden. Dom landade tidigt på Arlanda i morse så vi bjöd på långfrukost när dom kom. Nybakat bröd, smoothie, ägg och gott svenskt kaffe. Dom var som två pepparkakor och dom gillade inte vädret som vi fått nu under tiden dom varit borta.( Det är en temperaturskillnad på 45 grader.)
Jag glömde ta kort på nydukat bord, utan kom på att jag skulle ta kort när jag höll på att duka av.

6 kommentarer:

  1. Myyyyysigt!!

    Jag vill oxå vara en pepparkaka ;)

    Trevlig kväll.

    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. det måste väl vara tomt för Nzy

    när kompisen Orwar flyttat hem,det kan ju vara lite skönt oxå.

    Ha det så bra,tack för noterna.
    puss o kram

    SvaraRadera
  3. Det var såå gott med frukost.. Nu idag har orvar & jag morgonmys i sängen & Rikard är iväg & jagar.

    SvaraRadera
  4. Hur många gånger har man inte kommit på det försent men bilderna talar för att det var en god frukost!

    kram

    SvaraRadera
  5. Hade gärna slagit mig ned vi det frukostbordet :) kan tro att det blev köldchock, kram och ha en skön söndag

    SvaraRadera
  6. Oh vad mysigt! Smootie mmm så gott. Ha en skön söndag.) Mvh Ann-Sofi

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.