2017-01-20

Mat på pinne

Då var det fredag igen och två dagar ledigt som väntar en. Den här helgen har vi inget som ska göras eller ordnas med, utan en helg som blir som den blir.
Ikväll kom gubben och hämta mig efter jobbet, han hade gått en promenad runt stan och tog svängen förbi mitt jobb. Förut när vi bodde i huset var det jag som gick till hans jobb och hämta han.
Middagen från vår matkasse var kycklingspett idag med klyftpotatis och en god kallrörd sås till.
Vad hade ni för gott på er tallrik ikväll?

7 kommentarer:

  1. Så gootit,här bleb det Lax ...
    Waooo så fin ny header❣
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt med en ledig helg!
    Här blev det också kyckling och kallrörd sås ikväll :)
    Så fin din nya header är!
    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt att bli hämtad av mannen. Önskar fortsatt fin kväll. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Ser ju super smarrigt ut... Vad härlig!
    Skönt att ha en helg med inga planer ibland (iaf här) och bara ta dagen som den kommer :) Kram

    SvaraRadera
  5. Ni har bytt rutiner kan man säga.
    Det är som det skall vara tycker jag.
    Brödet på gårdagens inlägg såg jättegott ut,
    detta i dag är ju fest,
    Ha det bra

    SvaraRadera
  6. Kycklingspett gillar jag verkligen. Ser mysigt ut på ert matbord. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Här blev det god kabanosskorv från Lidl, en hemmasnickrad pizzasallad (funkar till korv med ;-) ) och en broccoligratäng :-)

    Trevligt att få sällsis på hemvägen oavsett vem som hämtar vem :-)

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.