2017-01-23

Nu så...

Idag blev allt klart med överlåtelsen av vårt hus. Vi var och fixade alla pappren i morse, och den nya ägaren fick nycklarna. Efter det åkte jag till jobbet och gubben åkte och uträtta några ärenden. Han kom sedan och hämtade mig efter jag slutat (blev ju bara halvdag för mig) och vi åkte till Ica och hämtade matkassen. Men innan vi åkte hem, åkte vi till Biltema där gubben skulle handla till lite grejer som han glömt att köpa på middagen. Det han köpte var ledbelysning på metervara, och det monterade han upp bakom vår hylla i rummet. Tyckte det blev jättefint med ljuset bakom.
Butiken som nästan har allt enl. män.
 
Mysbelysning

7 kommentarer:

  1. Ett nytt kapitel för er!
    Det blev jättefint! Så det finns på metervara, smart!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  2. Spännande med nytt boende. Visst finns det en hel del på Biltema :) Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Men å så fint det blev!
    Belysning är ju nåt man ofta glömmer i sin inredning... vi har på tok för få ljuskällor i alla rum...
    Får bli årets projekt tror jag..;)
    Så skönt det måste kännas att vara färdig med allt o bara kunna tänka på det nya boendet....å Spanien...;)
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera
  4. Jaa, förstår att det känns lite underligt också efter nästan 30 år
    men så mycket tid ni får ha till annat nu.
    Stort lycka till er båda, från gammel gumman.

    SvaraRadera
  5. Så spännande med nytt boende kram

    SvaraRadera
  6. Blev ju hur bra som helst ju! :-)

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev :)
    När vi är på Biltema går vi alltid åt varsitt håll innanför dörrarna...Patrik till sin avdelning och jag till min :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.