2011-05-09

Mmmmmmmmm







Vilken helg det har varit, helt fantastisk helt enkelt. Visst var det lite kyligt i luften jämfört mot idag. För idag har det varit sommarvärme ordentligt, men då har man ju jobbat. Men prinsessan och jag gick och mötte gubben vid jobbet i kväll i bara kortärmat. Helgen har gått i grillningens tecken, röken har legat tjock över trädgården. Det är så himla gott med en nygrillad köttbit på tallriken och något gott i glaset. Vi tog lite bubbeldricka i lördags innan köttet blev klart. Men detta på bilden var lite väl torrt tyckte jag och gubben.

5 kommentarer:

  1. Låter helt underbart gott!
    God mat och ledighet är liksom en höjdare=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Men hur gott ser inte det där ut?? Jösses. Man blir ju alldeles sugen nu redan kl halv nio på morgonen;)

    Är ju ingen vin drickare jag, men varje sommar tror jag att jag är det å blir super sugen, nu kan jag ju inte dricka så klart då bebis inte ska ha i sig något vin, men det ser ju sååå gott ut;) Dock är jag nog oxå för dom lite sötare sliskigare sakerna;)

    Kraaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Åååå vilka härliga bilder från en kanon helg.Har du några tips på gott vin?Gillar rose rött och vitt så där.Ja klart cider bara så gott.Ha nu en fin dag vännen.Kraaam Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Ser helt underbart ut, man blir ju alltid sugen på något när man hälsar på dig :) hoppas dagen varit bra, vilken kväll vi har....kramen

    SvaraRadera
  5. Mums igen, du visar alltid så god mat!
    Vi grillade fiskspett ikväll och tog ett litet glas vitt till. Så gott i värmen, kunde inte låta bli..

    Kvällskram!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.