2020-09-10

Inte dyrt


Har visst varit framme med klickfingret eller man kan också säga att jag torskat på reklamen. Men blir man inte urfattig på det man klickat hem så tycker jag inte att det gör någon ting.

För dessa två blusar försvann det 30€ på kontot, och det är inte varje dag jag gör detta klickmoment med fingret. Så, så himla farligt var det inte. 

Spets, volang, vida ärmar och hålmönster är det på den första.



Nr. 2 har jag Frida Kahlo på halva blusen i härligt sprakande färger.

14 kommentarer:

  1. Underbart! Och vilka kap. Du blir jättesnygg i båda. Vi vill se bilder här på bloggen när du har dem på dig. När jag läste Sociologi fick vi analysera ett par ganska dramatiska Frida Kahlo målningar och koppla ihop dem med historien om hennes liv. Väldigt intressant uppgift.

    Ha en underbar dag!

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, släppte han upp med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en trollformler som skulle kunna hjälpa mig att trolla för att få tillbaka honom men jag är den typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade spell caster, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej före tre dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig före tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande den andra dagen var det runt 16:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom. Det var så vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att alla jag känner som har ett förhållandeproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla trollformeln som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-post: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka honom e-post om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat ärende.
      1) Love Spells
      2) Förlorade kärleksformer
      3) Stoppa skilsmässa
      4) Äktenskapstavlar
      5) Graviditetsförtrollning
      6) Breakup Spells
      7) Dödsförtrollning
      8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
      9) vill tillfredsställa din älskare
      10) Lotteri
      Kontakta den här stora mannen om du har några problem för en hållbar lösning
      via {drogunduspellcaster@gmail.com}

      Radera
  2. Det är kul att kunna unna sig lite nytt ibland. Och 300 kr är ju inte dyrt för 2 blusar.
    Vet inte vad € står i just nu. Men runt 10 kr för 1€ brukar det väl vara.
    Så det var ju ett bra klickande du gjorde.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Duktigt jobbat med klickandet :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin blus med Frida Kahlo på. 👍

    SvaraRadera
  5. Så fina! Spets och volanger är ju jag ��
    Kram

    SvaraRadera
  6. Fynd! Gillar den första allra mest :)
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Så läcker blusen med Frida Kahlo är! Den andra är också fin men sticker inte ut på samma vis.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vilka kontraster på blusarna men häftiga och fina bägge två. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  9. Wow så snygga bägge två!! Har kikat runt här några dagar av nyfikenhet men kände att nu var det dags att ge sig tillkänna! På återseende/Carina

    SvaraRadera
  10. Frid Kahlo blusen. hur läcker var inte den då! Bra klick för 30€
    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  11. Kul när man kan fynda , läckra blusar //Christina

    SvaraRadera
  12. Hej,jättefina blusar.
    Jag undrar var man kan köpa blusen,Frida Kahlos,halv vit,halv grön

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.