2013-09-21

Säsongen är över

Vilket träningspass vi har haft idag, jag och gubben. Först på gymmet i nästan 2 timmar sedan hem och få i sig en rejäl frukost. För sedan började kånkandet med alla citrusträden. Ett av de största fick vi ha hjälp med av grabben som kom förbi en snabbis. Resten slet vi med själva. Först uppställning på garageinfarten, för avlusning i förebyggande syfte. Sedan en rejäl rotblöta och så in i garaget. Där har vi knökat ihop dom på pedestaler så nära fönstret som det går.

4 kommentarer:

  1. Så duktiga Ni har varit. Tänker på Era ryggar vet hur fort det går.
    Tänk vilket jobb det är med en trädgård. Ha, ha jag tyckte var jobbigt
    med Daliorna och M>årbackorna.
    Ha det så skönt nu till kvällen

    kram Hajan

    SvaraRadera
  2. Ja nu är verkligen säsongen över för denna gång. Igår gick vi vändor i trädgården och bar in alla pelargoner, men jag har inte tagit dem till vila än då de fortfarande står i full blom. Härligt.

    Önskar dig en fin söndag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  3. Oj, vilken samling. Jag har inte så mkt med tycker ändå det är svårt med vinterförvaring, inte tillräckligt svalt eller tillräckligt ljust. Hmm.. måste ta tag i det där snart.

    Ha en skön dag, Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Det blir ju toppenträning det. Mina inneväxter som tillbringat sommaren ute fick flytta in redan vid skolstart så det inte skulle kännas så tomt inne :). Ha en bra söndag, kram Katta

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.