Gubben satt kvar i bilen och väntade under tiden.
När jag var klar så åkte vi direkt hem igen till brorsan och Ixa.
Sedan flöt dagen på och vi höll oss mest i skuggan. Var även nere och dopp i poolen.
Jag satt mig vid datorn på kvällen och kollade på Netflix och brorsan och gubben kollade fotboll.

Det känns som det är alldeles på tok för varmt för att utföra några stordåd, ha ha. Här flöt också dagen iväg utan problem. Idag ska vi till ZB en sväng och sen på "Svenskaffären" i Punta Prima och köpa några viktiga saker som finns där. Grannarna fortsätter sitt skärande av kakel och klinkers så det är skönt att komma bort några timmar från oljudet och dammet. Känns som de har mycket kvar att göra så tror inte ens denna vecka är slutet på jobbet, tyvärr.
SvaraRaderaHa en fin tisdag
Kram
Yvonne
Hoppas att det blev bra provsvar för dig den här gången.
SvaraRaderaKram och god tisdag!
Znogge
Håller tummarna för bra provsvar. Kram Birgitta
SvaraRaderaHär i Kazakstan är det liknande temperaturer som hos er, och här lockar också skuggan och ett dopp. Men jag är tyvärr inte lika lyckligt lottad som er som har en pool i närheten.
SvaraRadera