2008-02-19

Firre


Idag var det fisk på matsedeln med fullkornsris till och givetvis lite grönsaker. Dom tycker att man ska äta fisk 3 gånger i veckan. Vi är faktiskt rätt så dåliga på att äta fisk i vår familj. Det kan gå två veckor mellan fiskintaget här.
Nu ska jag sno runt lite på bloggarna, efter det ska jag parkera mig i soffan och se på Gossip Girl. Sedan blir det lite pärlande idag igen. Jag är faktiskt sugen på att göra sådana där fina ägg som en del har gjort på sina bloggar. Men måste först inhandla klister för det har jag inget.

5 kommentarer:

  1. Vi är oxå dåliga på att äta fisk, jag tycker att det är jättegott men inte resten av familjen.....

    SvaraRadera
  2. MIn kommentar försvann...ville bara säga hej och tack för besöket!

    Trevlig kväll :)

    SvaraRadera
  3. Faster Atta: Vi äter fisk allihopa men är endå dåliga på att fixa det till en middag.

    Skatan: Ha en trevlig kväll du med.

    SvaraRadera
  4. Hej !!

    Fisk är gott, trots det äter vi det alldeles för sällan

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jaa, du Pernilla vi verkar vara många som hoppar fisken.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.