2008-02-26

Puls


Fy, vilket trist väder det har varit idag, det har regnat i stort sett hela dagen. Men det har inte blåst lika mycket som det gjorde igår.
Förresten jag har fått en pulsklocka av dottern. Hon hade tagit en prenumeration på en tidning och fick den som gåva, men hon ville inte ha den.
Jag hade en pulsklocka tidigare som jag hade på mig till och från jobbet varje dag. Den var lite för avancerad, så jag fattade inte riktigt hur den fungerade helt och hållet. Den här verkar enklare (tror jag) . Med den här pulsklockan följde med ett program som man installerade på datorn. Man kan föra över all data som klockan lagrar när jag går, cyklar, joggar, boxas m.m.
Fast på boxen är den inget bra. Hade min förra klocka ett par ggr. men det vart för knöligt med boxhandsken vid handleden då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.