2015-03-24

Prenumerant

Så var det redan tisdagskväll, det bara rusar på i veckorna. Igår var det riktigt skitväder väder. Man huttrade och frös på jobbet, och man småhuttrade hemma innan braskaminen fick upp någon värme i huset. Men idag har det varit toppenväder igen. Var riktigt skönt att gå från jobbet på nyborstade trottoarer bort till gubbens jobb i solskenet. När jag plockade ur brevlådan när vi kom hem. Så låg det som vanligt en massa reklam i den. En var en prenumeration på Allt i Hemmet. Och jag åkte dit på 6 veckor. För man får så snygga koppar då i gåva, plus en bricka och doftljus. Kopparna är designade av Nadja Wedin även brickan. Är ni också sådana som åker dit på prenumerationer för man gillar gåvan man får.

11 kommentarer:

  1. Japp jag känner mig jätte träffad. Kanon att få en tidning på köpet liksom haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Idag kan man inte klaga på vädergudarna, varit en underbar dag i vattenhålet, ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga koppar. Förstår att du föll för frestelsen. :-)

    SvaraRadera
  4. Hahaaa..
    Ja men jag känner igen mig med..;)
    Jag åker också dit på fina premier...
    Nyligen var det Drömhem &Trädgård där jag får 6 st vinglas från Iittala...den serien som dottern vill ha..
    Blir ju en födelsedagspresent på köpet liksom..;)

    Å så mysigt det ser ut med barnbarnsmys..;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. JAA JAG ÅKER DIT. DE SAKNADE MIG SOM PRENUMERANT STOD DET SÅ RART.
    ÅRET RUNT SAKNADE MIG OCKSÅ MEN DÄR VAR DET TRÄNINGSKLÄDER, OCH DET GÖR JAG JU INTE SÅ OFTA, TRÄNRA ALLTSÅ.
    MEN BULLAR HAR JAG GJORT I DAG MED
    DE GÅR JU ALLTID ÅT.
    JÄTTEGULLIGT CAJSA.
    I MORGON BLIVER DET VÅFFLOR HOS MARY.
    KRAM FRÅN DIN MAMMA

    SvaraRadera
  6. JAA JAG ÅKER DIT. DE SAKNADE MIG SOM PRENUMERANT STOD DET SÅ RART.
    ÅRET RUNT SAKNADE MIG OCKSÅ MEN DÄR VAR DET TRÄNINGSKLÄDER, OCH DET GÖR JAG JU INTE SÅ OFTA, TRÄNRA ALLTSÅ.
    MEN BULLAR HAR JAG GJORT I DAG MED
    DE GÅR JU ALLTID ÅT.
    JÄTTEGULLIGT CAJSA.
    I MORGON BLIVER DET VÅFFLOR HOS MARY.
    KRAM FRÅN DIN MAMMA

    SvaraRadera
  7. Oh, ja sen hinner jag inte läsa alla tidningar som kommer :) kram Diana

    SvaraRadera
  8. Jo jag åker dit ibland. Men bara om jag också gärna vill ha tidningen. Allt i Hemmet gillar jag riktigt mycket!

    Fina muggar!

    Här skiner solen idag, hoppas det håller i sig :-).

    Kram Malin

    SvaraRadera
  9. Det händer att jag gör det=))
    Ibland kan man ju inte bara motstå!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. Haha, jag nog har det hänt mer än 1 gång att man trillat dit på sånt..
    Idag kan jag säga att det är ett riktigt skitväder här hos mig. Jösses som det regnar. Tur jag slipper gå ut..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  11. Verkligen jättefina muggar. Förstår att du trillade dit;)

    Fin kväll till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.