2017-10-17

En annan värld

Igår var vi en sväng på La Zenia och strosade runt. Vi var så klart på Primark....och förstörde lite pengar......fast inte jag. Förra året när M och J var här...testade vi cinema 5d......nu finns det 7d......och det ville såklart M prova. J kan inte sitta och skaka runt.......med sin gravidmage. Så det fick bli jag och gubben.....som hängde på. Det var häftigt och vackert.....Vi tog en film från Amazonas djungel....Vi själva var en ara.....som flög både högt och lågt i landskapet.

7 kommentarer:

  1. Verkar kul, men blir man inte lite snurrig? Kram.

    SvaraRadera
  2. Vad kul. Har provat barnbarnens. Men tror inte det är en lika ny modell. Deras är ett år gammal. Kram =)

    SvaraRadera
  3. Har testat nån gång i USA, men jag blev mest full i skratt. Var ganska många år sen, så det var nog inte så utvecklat som det är nu. Tämligen dåligt, kan man säga :-)

    SvaraRadera
  4. sÅ BRA ATT ALLT FUNKAR, KLART HAN KAN LAGA MAT VÅR FINA, FINA KOCK.

    SvaraRadera
  5. Hahaaaaaa....va tokiga ni ser ut!!
    Fast så så coolt....;)
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Kan tänka mig att det är en häftig upplevelse!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Full rulle! Skulle vilja testa det där någongång...hoppas man inte blir åksjuk bara ha ha...
    Ha det så skönt i veckan :)
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.