2012-09-01

Trevlig lördag

Idag cyklade jag till min mamma när min kära gubbe fick masa sig till jobbet fast det är lördag. Vi åt frukost tillsammans och babblade i mun på varandra. Vi hade även en liten datalektion, på sådant som mamma vill kunna själv och inte be om hjälp om stup i kvarten. Jag tycker hon är jätteduktig med datorn. För det är inte lätt att lära gamla hundar sitta :). Vi gjorde även knäckebrödet som jag la upp receptet på för ett tag sedan. När klockan hade passerat middag tog jag cykeln hem igen och tog fram snabeldraken och skurtrasan. Sedan gick Prinsessan och jag och mötte gubben när han slutade. Nu ska jag snart ta plats i soffan och sätta på dumburken och se om det finns något att glutta på. Ha en fin lördagskväll allihopa där ute i cybern och tack så väldans mycket till er alla som lämnar ett litet fotavtryck hos mig. Det är så himla kul att läsa era kommentarer.

4 kommentarer:

  1. god morgon,skrev 02.30 till dig,
    men då ville inte Blogger
    tack lilla gumman för all hjälp
    i går.Oj vad jag knaprade igår på
    mitt knäckebröd.Jag skrev versen i allafall till 75 åringen.
    Jag plockade nya bilder,champagne flaska,och ett målat kalas såg ut som de jag målade.

    SvaraRadera
  2. Lät som en riktigt skön dag det!!

    kram

    SvaraRadera
  3. Låter som en hel mysig dag.
    kram
    HAnna

    SvaraRadera
  4. Låter som en mysig dag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.