2018-07-07

Tur det finns vatten

Igår var det först jobb några timmar, och det är tur att det finns vatten. För man behöver verkligen pimpla vatten i värmen när man jobbar.
På hemväg skulle vi handla och jag kom på att jag ville ha en gul tröja till matchen idag. Helst skulle det ha varit en Sverige tröja såklart men helt gul duger också. Gubben hittade jag inte rätt storlek i så han får leta i tröjlådan om han hittar någon. 
Så blev det ett par sandaler till mig också för vem kan låta bli att inte köpa när det står 8€ på prislappen.
Hemma blev det lite slappa och så en dusch innan vi gick upp på takterrassen och tillbringade resten av dagen/kvällen där innan det blev mörkt och de små myggen kom.

I den här kommer jag heja på Sverige.

 Mina nya skor.

 Sedan satt vi bara och mös (utan vatten i glasen) och hade det bra där på takterrassen.

Och så åt vi (stora lass) i vanlig ordning med.

9 kommentarer:

  1. Så fina sandaler. Jag ska heja utan gul tröja. Hoppas det funkar. ��������������������������������������������������������������������

    SvaraRadera
  2. Snygga skor :)
    Åh vad jag saknar att sitta ute i värmen en sommarkväll. Här kyler det av de flesta kvällar :(
    Kram och trevlig lördag

    SvaraRadera
  3. Så snygga sandaler! Jag hade definitivt inte heller låtit dem stanna i butiken. Någon gul tröja har jag inte men det får gå ändå ;-) I eftermiddag håller vi tummarna hårt!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättesnygga sandaler! Här blir det ingen fotboll för oss....men såklart att vi ändå hejar på Sverige :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det var snyggt, tycker jag också. Men kan inte önska mig lika som dessa. Då bliver det nog ett nytt Benbrott igen, eller hr?
    Nu håller vi på Sverige, men vem vewt ?
    kram fråb mamma H,

    SvaraRadera
  6. Snygga och billiga skor! Jaaaa nu ska banne mig Sverige vinna - HEJA!!!!
    Härliga bilder du bjuder på denna dag...
    VARM kram från Titti

    SvaraRadera
  7. Ja i den outfiten kommer du att ta Sverige vidare, det är jag övertygad om. HEJA SVERIGE!!! :-)

    SvaraRadera
  8. Sååå synd för fotbollskillarna, men de gjorde ett jä*la bra jobb trots att det inte räckte hela vägen fram.. Superfina sandaler, och ser sköna ut oxå. Och Era mattallrikar.... mums!! 👍🌼Kraaam Kate

    SvaraRadera
  9. Vatten går det åt en hel del :) Slarvade igår och kände av det på kvällen. Sverige gick inte hela vägen med en eloge till dom ändå, bra kämpat. Mysigt ni har det på er terrass <3

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.