2014-04-04

Buenos dias

Godmorgon på er, här har vi haft sovmorgon redan på fredagen. Så himla skönt och gott att vakna utav sig själv.  Nu ska vi snart iväg på ett läkarbesök sedan blir det lite småärenden också. Så slipper vi göra dom i helgen när vi ska ta tag i vår trädgård. En sväng till gymmet ska vi också innan bilen styr hem från stan.
Igår var vi på födelsedagskalas efter jobbet, stora tjejen fyllde 34 år. På vägen dit köpte vi nya dynor till vår gamla utegrupp som vi har på altanen. Dynorna vi har nu är säkert 10-12 år minst, så det var dags om jag säger så. Så första provsittningen får bli idag när vi kommer hem. Orkade inte fixa i ordning det i går kväll.
Ha en bra helg nu och vi hoppas på sol och värme.

8 kommentarer:

  1. Härligt med sovmorron och ledig fredag .Lycka till hos läkaren .Ha en mysig fredag och helg .Kramar Rita

    SvaraRadera
  2. Lät härligt med sovmorgon :)
    Njut av fredag, kram

    SvaraRadera
  3. Sovmorgon vad skönt!
    Din bild får mig att längta efter både kaviar och leverpastej.
    Nu blev jag hungrig, haha
    Ha en fin fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Så härligt det låter, det skall
    Ni ha. Spännende med nya dynor, jag kommer Påskafton och
    provsitter dem.
    I dag skall jag ha vårmiddag,
    sill och potatis + gräslök.
    Flickan som var i morse sa, oh så gott och gräddfil till. Då fick jag göra henne besviken, jag vill ju ha vanlig vispgrädde till.
    Så olika vanor har man.
    Lycka till i dag med Era olika besök.
    kram Hajan

    SvaraRadera
  5. Ledig fredag här med! Det känns lyxigt! KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Härligt! Hoppas du får en skön helg nu med mycket vila och god mat!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  7. It's in fact vеrʏ complex iin this busy life to listen news on Television, therefore I simply use web
    for that purpose, and obtain the hottest
    informɑtion.

    My site - buy twitter followers viа ƿaypal ()

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.