2015-02-13

Färdig för helg

Nyss kommit hem från gymmet där jag och gubben har kört ett superbra konditionspass innan helgen. Löpband, cykling och roddmaskin fick det bli innan vi åkte hem. Men först fick vi svänga förbi Konsum och hämta ut ett paket till mig. Skickat efter värmespolar och hoppas dom är bra. Visar ett resultat när jag testat dom.
Väl hemma hoppade jag in i duschen innan jag började med middagen. Sedan fixade jag till den i mysoverall och turban på huvudet. Det jag gjorde var räkgryta som var en av middagarna i vår påse denna vecka. Det gick snabbt, var enkelt och mycket gott.
Ha en skön fredagskväll.
 
 

6 kommentarer:

  1. Perfekt fredagsmat. Vad flitiga ni är. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med färdigt recept när ni kommer hem från träningen! Kram Helena

    SvaraRadera
  3. HA DET GOTT NU OCH VI HÖRS EFTER HELGEN.
    VILKEN GREJ ATT BILEN KÖRDE IN DIREKT I BUSSKUREN VID kONSUM.
    >jAG HÖRDE JU AMBULANSEN I ETT KÖR
    FÖRSTOD ATT DET VAR NÅRA MIG.

    hA DET FINT NU KRAM HAJAN

    SvaraRadera
  4. Mmmm ser gott ut. Ikväll ska vi ha varmrökt lax med räkröra, längtar redan dit. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Låter smaskigt! Fina bilder som vanligt...
    Varm kram till på alla hjärtans dag!
    Titti

    SvaraRadera
  6. Hurtbullar!
    Skönt att gymma tillsammans.

    Hoppas att du har en skön helg/ Kram Hannis

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.