2009-04-03

This is me :-)

Mitt namn är Vera Andersson. Jag bor på Gran Canaria och är 78 år gammal och pensionär. Min favoritmat är sniglar i vitlök. Jag har 5 barn. Min hårfärg är svart och min ögonfärg är röd. Min idol är Coldplay
Gör så här:Förnamn= Mellannamn
Efternamn= Bästa vännens namn
Hemort=Senaste semesterresan
Ålder= Mammas ålder
Jobb= Pappas jobb
Favoritmat= Det du avskyr
Antal barn= Antal piercingar (hål i örat räknas)
Hårfärg= Färgen på din tröja
Ögonfärg= Färgen på dina byxor
Idol= Den du senast lyssnade på
Detta fredagskul hittade jag hos Sabina med bloggen Grewe
Ha en fortsatt bra fredag alla bloggisar.

Mamma C

9 kommentarer:

  1. Hahahaah det blir väldans kul Vera=)
    Btw min bästa kompis (en av dom) kallar jag för Vera.
    Trevlig helg.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Den var kul, jag roade mig med att försöka mig på den här och nu med roligt resultat :)

    Så fina bakverken blev i formarna.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. haha den var rolig...först blev jag helt ställd*fniss

    Ha en underbar helg i det härliga vårvädret, kram pia

    SvaraRadera
  4. Det där verkar ku ska prova själv, men inte nu för jag är i Gävle.
    kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Hej Vera, Det var ju jättekul.
    Kram från Elisabeth;)

    SvaraRadera
  6. När jag först läste inlägget tänkte jag...har jag missuppfattat dig så totalt sedan förstod jag...får säga att det var ett kul upplägg!
    Vill önska dig en härlig helg!
    Kram,
    Bella

    SvaraRadera
  7. Oh, det där lät inte helt lätt ;0)Snacka om bakvända världen...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  8. Vaa???

    Nu förstår jag ingenting - skall kola in hos greewinan?

    Kram Maud

    SvaraRadera
  9. Morsom test... skal prøve meg side.
    Nå har jeg Påskeferie, gleder meg til å se mitt lile barnebarn.
    Riktig god Påske til deg og dine kjære!
    Påskeklem fra Gry : )

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.