Vi grillade röding igår kväll och det blev bara såååå, himla gott. Så det här kommer vi göra fler gånger.
Tji morot och Mrs Bradshaw
2 timmar sedan
| Vårt lilla gull, som undrar om han ska tro på vad morfar säger. |
Då var det fredag och grillen är tänd för köttet som ska läggas på gallret.
Det här är första inlägget från mobilen.
| Några kärror blev det. |
| Liten sillmacka och en öl att svalka strupen med till lunchen. |
![]() |
| Nu är det dessa otäcka kryps årstid. |
![]() |
| Kollat in båtlivet på fjärden. |