2012-09-28

Fredagsmys

Så var det äntligen fredag och då har man ju fredagsmys självklart. Köpte några ny chips i affären som helt klart får en guldstjärna från oss. Sedan hämtade vi årsglöggen igår på systemet, och då var vi tvungna att prova den. Vi tycker den är helt okej. Men den är godare kall än varm tycker vi båda här. När den är kall framträder smakerna mer än när den var varm. Den är inte röd utan vit eftersom den är gjord på citrus i år. Nej, nu ska jag fortsätta att käka chips, önskar er en trevlig kväll.

5 kommentarer:

  1. Jag som bor på Västkusten har inte ens sett påsen, hm!

    Trevlig kväll med prasselpåsen!

    SvaraRadera
  2. Det verkade ju bra med chips-påsen den måste man pröva.
    Huvudsaken att man trivs eller hur.
    kramar till Er

    SvaraRadera
  3. Hm låter som en god kväll...
    Själv var jag målat stallet och skulle nu in och byta till en film, men blev barnvakt lite oväntat.
    Sov gott,
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Ser ut att vara lite lyxigare chips det där, säkert godare än vanliga med. Glögg, bra ide alltså det är ju nu man borde börja värma sig med det så ruggigt som det blivit. Kram Katta

    SvaraRadera
  5. Åh vad mysigt med glögg, det måste jag mysa med snart.
    Ha fina kvällen
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.