2008-03-27

Hallojsan!!




Igår blev det inget bloggande här hos mig. När jag kom hem från jobbet så garnerade jag smörgåstårtorna. Sedan ett språng in i duschen, fixa till sig och iväg på kalajs. När vi kom hem var jag så trött så jag riktigt hörde hur sängen ropade på mig.
Men idag är det nya friska tag på tangenterna. Ska först tacka för utmärkelsen som jag fick av Mamma Millans förtrollande värld en underbar tjeja som har en kul och inspirerande blogg. Tycker ni ska ta er en titt dit. Nu ska jag skicka denna vidare till 5st. och det kommer att bli jätte svårt. Tycker att alla är värda denna award. Så varsegoda alla underbara bloggvänner. Jag bryter mot regeln och ger den till er alla ingen nämnd och ingen glömd.


1 kommentar:

  1. Grattis till utmärkelsen. Den är du värd.....
    Nu gör du så igen.....
    Bara en massa mat på bloggen....
    Man blir ju vrålhungrig fast man nyss ätit.
    MEn brödet lät gott. Skriver av reseptet och provbakar.
    Jättekram från Synne :D

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.