2013-02-03

Klart, så jäää.la skööönt

Nu var första momentet klart med denna vedhög som vi fixat idag. Tre vändor med kärran blev det, så tre gånger lasta tre gånger lossa. Så träningspasset för armarna har man gjort idag och även för resten av veckan. Känns faktiskt riktigt skönt efteråt och lite duktig känner man sig också. Nu är det motorsågen som ska fram och det är inte min grej utan gubbens. Sedan blir det vedklyvning och stapling av veden, och det är då jag är med i leken igen.
I middagsväg blev det sallad och stekta kycklingslår med guacamole till, och så ett glas rött att svälja ned med. Nu är det badtunna och sedan Så ska det låta på söndagsagendan.

5 kommentarer:

  1. Oh mina kära barn,vad Ni har varit
    duktiga.Tänk på Era ryggar och
    armar.Jag tjatar inte är bara
    omtänksam.

    kram/Hajan

    SvaraRadera
  2. När det jobbet är gjort brukar jag också jubla!

    kraam

    SvaraRadera
  3. ha en fin söndagskväll
    kram
    hanna

    SvaraRadera
  4. Kan förstå den härliga känslan när det är färdigt. Så roligt att du vill vara med i min utmaning. Ser fram emot ditt bidrag;)

    Önskar dig en härlig dag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Sååå duktiga ni är och vilken fräsch middag.
    Ha en fin måndag
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.