2017-03-05

Jättebra

Igår var vi ute och åt med gubbens farbror på en Pub här i stan. Ingen av oss hade varit där tidigare men hört att maten skulle vara bra. Och bra det var det verkligen, och mängder av mat fick man också. Så varken jag eller farbror L orkade att äta upp vår huvudrätt. Till förrätt tog vi friterade tigerräkor alla tre. Men till huvudrätten avvek jag lite från vad gubbarna tog. Dom körde på pepparstek som var magisk, och jag själv tog husets grillspett. Det var både fläsk, nöt och kyckling på spetten. När vi ätit gick vi hem till oss och fikade, och då fick farbror L se hur vi nu bor här i stan.
Nu har man sett färdig på Vasaloppet och snart börjar fem-milen, så idag blir det hämtmat här hemma. Vilken tur att vi bor så nära city och kan vraka och välja vad vi vill ha.



5 kommentarer:

  1. Det är härligt med många fördelar att bo i stan. Tycker själv det är alldeles underbart. Men saknar du inte badtunnan i alla fall lite lite? :) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, det var toppen. Men när tog du bilderna? Jag har inget minne av att jag satt och sov vid bordet?

    SvaraRadera
  3. Lyxigt att få gå ut och äta ibland :) Trivs ni bra?
    Kram och hoppas du haft en härlig helg <3

    SvaraRadera
  4. Mysigt att gå ut och äta , mannen och jag ska det i veckan kram

    SvaraRadera
  5. Lite lyxigt att gå ut och äta sådär, något vi gör alldeles för sällan. Kram Anette

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.