2017-04-09

Soligt idag med

Lika soligt idag med men kanske inte lika varmt som igår. Men vi kunde i alla fall sitta på balkongen när vi åt, så kallt är det väl inte. På förmiddagen var vi på en snabbkaffe hos mamma och så åkte vi och handlade åt henne innan vi styrde mot staden igen. Hemma har jag kört en maskin tvätt och laddat för en ny. Har bara en tvättställning att hänga på, så den får startas i morgon och hängas då när den andra har torkat.
Tre Prinsars gränd heter denna lilla gatsnutt.

6 kommentarer:

  1. Åh,så mysig gatusnutt ...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för hjälpen i dag. Skönt att få hjälp med inköp av mina varor-
    Bara för information, så gic resan bra hem till Göteborg
    för mina gäster.
    Ha en bra vecka nu . önskar mamma H

    SvaraRadera
  3. Vilken fin liten gränd! :-)

    Jag har också bara en torkställning. Men sen har jag ett helt tak att hänga på också, men då måste jag ju knata uppför en trapp med tvätten. Så jag sprider hellre tvätten på några dagar eller så ;-)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin liten gatsnutt! Och så härligt att ni kunde sitta på balkongen och njuta!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Underbart nu när man återigen kan torka tvätten utomhus.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.