2019-06-02

Blev ingen marknad



Utan vi var iväg på en liten tripp upp till Gran Alacant igår. Vi hade gamla bekanta som var där och vi tog oss en tur dit och hälsade på. Har varit där på jobb tidigare och tycker det är väldigt fint på vissa ställen där. Kanske just därför glömde jag helt bort att knäppa några kort med mobilen.

Men vi hade en trevlig eftermiddag där i Gran Alacant. Vi styrde sedan  bilen hemåt igen och bestämde att vi skulle gå ut och äta när vi kom hem. 

Vi gick upp till The Abby tavern som vi aldrig har ätit på innan. Vi blev mätta och belåtna på det vi beställde. Men det var ingen wowupplevelse precis.

När sedan klockan började närma sig 21.00 fler folk började ramla in då gick vi hemåt för i morgon (idag) skulle vi jobba. 


När nattsuddarna går ut då går vi hem.

7 kommentarer:

  1. Tycker det är lite härligt ändå när man har så trevligt att man glömmer fotografera!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Precis som vi då - blir sällan nattsudd för oss nuförtiden :-)

    Ha en fin jobbardag! Själv tänker jag helga vilodagen... ;-)

    SvaraRadera
  3. Trevligt att äta ute ibland och slippa laga mat. Kram.

    SvaraRadera
  4. Ibland är det skönt att komma hem i tid :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härlig bild med fint kvällsljus. Skulle gärna befinna mig där just nu. Varit lite kalla perioder här i Sverige i vår. Längtar efter lite varmare. Verkar som om ni haft en trevlig kväll.
    Ha en fin Söndag !

    SvaraRadera
  6. Visst är det skönt att komma hem i "normal" tid.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nattsuddande är inget för mig heller. Jag är alldeles för kvällstrött för det. =) Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.