2020-07-06

Skön söndag


Var på ett jobb på förmiddagen inne i Torrevieja som gick snabbt. Sedan var hela söndagen en härlig lång och ledig söndag.

Så vi körde takhäng hela långa eftermiddagen tills det var kväller. Vi kollade på ett par avsnitt på La casa de papel innan vi hoppade i säng.

Ja mer än detta hände inte i Casa 66 igår.

Stekt färsk spenat, schalottenlök, vitlök, kryddor och riven parmesanost på toppen.

 Grillat kött och sallad till det.

Digestivekex mortlade och lite kokosolja, min chiasylt, keso och yoghurt ihop blandat. Gjorde som en liten minicheesecake som fått stått i frysen.

Lite kludd på vattenflaskan.

8 kommentarer:

  1. Vilken bra söndag och så otroligt god maten såg ut! Parmesan är en ost som verkligen passar till mycket.
    Snyggt kludd på vattenflaskan där :D

    Kram och god måndag!

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen jätteduktig på att kludda :-)

    Ha en fin start på veckan!

    SvaraRadera
  3. En söndag helt i min stil... åtminstone takhänget på eftermiddagen :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. En bra söndag helt enkelt ! Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skönt med tak häng i värmen. Här är det inte väder för ute aktiviteter just nu. Regn och rusk.
    Ditt kludd som du kallar det är alltid väldigt konstnärligt tycker jag.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Skön söndag kallar jag det. Gött med takhäng i solen. Längtar efter sol igen, går här o fryser :)) //Christina.

    SvaraRadera
  7. Hej igen skulle vilja ha en lista till höger i min blogg på bloggar jag följer men vet inte hur jag gör för att få det :)) , vet du ? Är det krångligt så får vi hoppa det , men kan du med några ord förklara så gör gärna det , Tack på förhand Christina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har skrivit till dig och hoppas att du förstår annars får du hojta till igen.

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.