2020-07-24

Ute och far

Har lite dålig uppkoppling just nu på min lilla roadtripp jag är på.

5 kommentarer:

  1. Far försiktigt och ha en braig tur! :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt med en roadtripp. Hoppas ni får en rolig och trevlig tur.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Kul med en roadtripp , det ska vi ut på idag , jag o Clara . Vi ska till Tomteland i Gesunda. //Christina

    SvaraRadera
  4. Ser attans mysigt ut! Segla lugnt :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Var rädda om er på er roadtrip :)
    Ser fram emot nya bilder, alltid så kul att följa er på era äventyr och i er vardag.
    Jag berättade något för ena dottern om att jag följde din blogg, er vardag... då sa hon "Aha... är det därför du har sån koll på Corona-läget i Spanien..." ;) Haha... :)
    Kram och ha det fint!
    /Maria

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.