2011-03-05

Blåsigt

Det har det varit idag, men det tar på snön så det är bara + poäng hos mig. Men jag svor några ramsor när jag cyklade till pappa i morse. Dit var ett rent he...te rent ut sagt, men hem var som att dansa på moln. Men så kan det vara när man har motvind och medvind. Idag har sonen varit här och hjälpt oss att få in veden i vårt garage till nästa vinter. Skönt att få det gjort så tidigt på året. Behöver man inte ha det hängande över en som ett måste längre. När det var fixat var man slut i kroppen så det blev hämtmat (thaimat) på bordet.
Snart blir det tvsoffan, en drink och en skål med popcorn.
Påsen som jag visar gjorde jag till storebror i veckan. Han fyllde nämligen år, men inte jämt och det firar vi inte när vi blivit stora. Men jag tyckte han kunde få en godispåse av oss.

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin påse ,hoppas han blev glad.
    + grader här med underbart.
    Kram Anni

    SvaraRadera
  2. En så fräck gottepåse brorsan förärades med, tror nog att han blev glatt överaskad.
    Här blåser det också så det står det härliga till...

    Skön kväll och solig Söndag,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  3. Vilken fin påse din bror fick.Ja idag har det varit kanonväder här solsken och plusgrader.Bara så skönt.Ha det gott vännen.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Så snygg godispåse, blev han säkert glad för.
    Ha en skön söndag!
    Camilla

    SvaraRadera
  5. Vilken läcker påse...:) han måtte blivit glad över denna..vi har gjort som er, beställt ved inför nästa vinter för denna tog ju all ved slut, njut utav det fina söndagsvädret, kramen

    SvaraRadera
  6. Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
    Ha en fortsatt bra söndag.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Det får gärna blåsa när det gör att snön försvinner. Här skiner solen och vi har varit ute och njutit av den. Helt underbart. Snart är det vår! Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.