2011-03-06

Phuuuuuuu


Vilken dag det har varit. Jag har åkt skidor nästan hela dagen idag. Sändningarna började redan 07.30 i morse och tog inte slut förens långt in på eftermiddagen. Efter detta tv-maraton blev det en promenad i det fina solskenet. Idag blåste det inte heller så solen värmde gott. Nu har jag hunnit med att baka lite bröd också innan nästa sittning vid tv-apparaten är. För snart börjar Solsidan sedan Wallander. Sedan efter allt detta sittande är det bara att inta ryggläge för att sussa lite och samla krafter inför en ny arbetsvecka.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra söndag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Hej igen!
    Alla tittar på solsidan, jag tillhör minoriteten....måste kanske kolla upp det nästa gång.Jag är ju såld på csi.ncis mm.Det krockar med det hela tiden. Rensningen tar tid phuuu vad jobbigt men ack så bra det blir.
    Kram Anni

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.