2019-04-15

Gick så bra

M o J och lilla Amelia kom och hämtade oss vid 04.15 så åkte vi sedan tillsammans till Skavsta flygplats. Sedan gick allt så smidigt och snabbt och vips satt vi på flyget och skulle lyfta.

Amelia var så duktig hela resan på tre timmar gick superbra med henne fast det var första gången som hon flög.

När vi kom hem lastade vi in våra väskor i huset och dressade om vår klädsel till lite mer svala kläder. Amelia käkade lite mellis sedan tog jag och J en  promenad bort till La Zenia och Alcampo med Almelia i vagnen. Medans gubben och M tog bilen dit. Amelia somnade på vägen dit och sov sedan ett tag som hon behövde.

Vi handlade det vi skulle sedan åkte vi hem allihopa igen i bilen. Vi åt middag och sedan gick vi upp på takterrassen allihopa. Amelia satt och lekte med vattnet och vi andra njöt av värmen och solen.

Läggdags blev det tidigt för oss alla 5 efter en lång dag som det varit med tidig uppgång och allt.

Lillsnutta nyvaken efter bilfärden till Skavsta.

Sedan var det dags att stiga på planet.

Vi satt precis bakom Amelia och familjen.

Stenarna på vår tomt var väldigt roliga att leka med.

Sedan gick vi iväg till Alcampo.

Amelia ville även smaka på vår mat.

Sedan blev det vattenlek ett bra tag.

1. Härligt att vara tillbaka i värmen kan jag tro! Och att ha besök av delar av klanen.

Ha en fin påskvecka nu.
    Kramar från Eva-Mari

2. Mysigt! Ja tänk att man kan ta sig söderut på bara några timmar. Ha det gott i solen, den skulle visst lysa och värma är också. Kraaaam Pia

3. Ha,ha blev så gld att det inte var frukosten Amelia ordnade. Tack för dessa rader de värmde den här gamla gummab,-Vi gamlingar måste ju alltid göra allt till det värsta., så underbaet att allt gick bra. Puss och kram till er alla . skall inte oroa mig så mycket.

4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5. Så mysigt att vara tillbaka i värmen och att en del av flocken följde med!

Kram

6. Vad bra att resan gick så smidigt och att ni hade så fint res sällskap. =) Kram Carina

7. Skönt att resan gick så bra och duktigt av Amelia att klara det så bra också.

Hon verkar förresten väldigt stor i maten, Amelia... Haha! :-D

Ha en toppeninledning av veckan!

8. Sååå söt och vad duktig hon är! Härligt för er att vara tillbaka i värmen igen. Den ska tydligen komma hit också nu i veckan. Kram //Tina

9. Vad skönt att resan gick bra och ha nu underbara dagar tillsammans i värmen. Hoppas värmen snart även kommer till Sverige.

KRAM Anna

10. Så praktiskt att ni kan flyga från Skavsta! Vi måste först ta oss till Arlanda ca. 4 timmar och sedan flyg ditt vi ska. Skönt att flygresan gick bra för lilla Amelia!
    Kramen och njut nu av Spanien. Jösses vad jag önskar att jag hade hus där!
    Anneli

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.