2021-11-11

Det var onsdagen

 

Tog min morgonrunda utan några vägarbeten som stoppade mig på vägen. Sprang en stund nere vid havet och konstaterade att Playa Flamencastranden hade blivit förstörd efter det regn som kom senast. Såg även att deras strandkiosk hade stängt för säsongen. 

När vi hade ätit frukost och gjort oss i ordning tog vi tag i det sista uppe på patiotaket. Men vi fick göra ett litet break och åka och köpa mer silicon. För det var något som vi missat att checka av att vi hade så att det skulle räcka när vi började med jobbet.

Sedan var klockan redan sen eftermiddag och jag tog tag i middagen. Jag hade inte plockat fram något ur frysen så jag fick leta i kylen och skafferiet för att komma på något.


Så härligt när solen kommer upp på himlen.


Flodfåran hade delat på stranden efter regnet.



Vad blev det då för mat??? Ost och morotsbiffar med bacon, lite glasnudlar (som inte syns), och en massa grönt till.


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, en massa gult med 😉😀. Färger gör en glad, även på tallriken.
      Kram

      Radera
  2. Som vanligt en middag som ser väldigt tilltalande och delikat ut!

    Kram och ha en fin torsdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de blev goda biffarna.
      Detsamma till dig.
      Kram

      Radera
  3. Regnet kan verkligen sabba stränderna. Jag har alltid undrat var dom hittar sanden som dom använder för att fixa till dom?

    Vackra morgonbilder!

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan man undra faktiskt 🤔.
      Ha en toppenfredag du med.

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.