2008-02-23

Bakning


Idag fick jag lust att baka bullar. Jag har inte bakat bullar sedan i julas när jag gjorde lussekatter. Så det var ju på tiden tyckte jag. Det finns inget godare en nybakade bullar och ett kallt glas mjölk, jag fick nog i mig en 3-4st. Efter bullbaket tog vi en sväng till handelsträdgården och köpte papegojtulpaner. Sedan postade jag iväg smycken som var beställda. Nu ska ni ha en fortsatt bra lördag med melodifestivalkväll och allt. Jag har faktiskt noll koll på artisterna som tävlar idag

12 kommentarer:

  1. Så flott blogg du har, og for noen fine smykker dere lager. Jeg kommer nok på besøk til denne siden flere ganger, god helg! : )

    SvaraRadera
  2. Grynoka:Tack så jätte mycket, du är välkommen. Ha en bra helg du med.

    SvaraRadera
  3. halloj! dig har jag missat! tack för din kommentar. prova efamol, det fungerar jättebra, iallafall på mig. kostar en del, men det finns ju dyrare grejer som inte håller måttet.
    frisyren är jag supernöjd med, även idag när jag inte stylat det. blir inte fullt lika lockigt då. men slutpratat om mig.
    Ha en underbar kväll!

    stora kramar Sara

    SvaraRadera
  4. Jammi...jammi...Är det ok att jag kommer över en sväng ti-hi...?? Ha en trevlig helg! kramar Malin

    SvaraRadera
  5. Mumma med bullar! Det kanske man ska ta och baka imorgon...då blir sonen glad (mannen med :))
    Jas å ni hade också Taco-fredag...

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Sara: Ja, det är många här ute i bloggvärlden. Det är inte lätt att hitta alla.

    Malin: Ja, du är välkommen. Ha en trevlig helg du med.

    Linda:Min son vart oxå överlycklig för de nybakta bullarna, gubben min oxå. Ja, taco är gott ocg man fixar det snabbt.

    SvaraRadera
  7. Bullar och Tacos,macaronlåda..
    Ojoj,blir ju hungrig och sugen hela tiden!
    Ska testa din macaronlåda i kväll!
    Halsduken ser ju kanon ut!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Jisses vad sugen jag blev på nybakade bullar nu :)

    SvaraRadera
  9. Där sa du något bullar ja, det är nog snart dax för ett bak......mums

    HA´en skön söndag!
    Miamaria

    SvaraRadera
  10. Bullbak är nog inte min starka sida men tacos älskar jag, du gör såna lockade inlägg! Ha en bra ny vecka! Mari.

    SvaraRadera
  11. Tack för din fina kommentar hos mig...låer smaskigt det bed revbensbjäll!!!
    Have piecefull & lovely Sunday!!!
    ♥Kram Millan♥

    SvaraRadera
  12. Hannis: Be my guest.

    Ljuvligt hemma: Det är jätte gott

    Miamaria: Ha en skön söndag du med

    Mari: Tack, du ska ha en bra vecka du med.

    Millan: Det ska jag ha och jag önskar detsamma till dig.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.