2008-02-15

Buenos días


Nu är det fredag igen, gud vad veckorna går fort. Idag fick det bli något som gick snabbt att fixa till men ändå något gott. Allt ska vara klart när gubben min kommer hem, så vi bara kan sätta oss och njuta av maten. Jag har gjort chiliconcarne med massor av vitlök och en massa olika bönor i. Till det blir det en grönsallad, lantbröd och ost och ett gott rödvin.
Nu ska jag gå en promenad med hunden och samtidigt möta gubben min på hans jobb han slutar sent idag.
Ha en trevlig fredags kväll!

4 kommentarer:

  1. Det lät super smaskigt det där!! Hoppas ni njuter av middan just nu =)
    Trevlig helg.
    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  2. Nja, inte riktigt när du skrev men kl.19.30 var det nog bestämt :-)
    Trevlig helg på dig med.
    Kram/Mamma C

    SvaraRadera
  3. Mumsfilibabba så gott det lät!!!
    blidde det nåt över till mig eller;)

    Sitter i götet på hotellrummet, käka på reasturang...gött det med!!!

    Tack för dina rara ord!!Kram o trevlig helg!!!

    SvaraRadera
  4. Det lät ju inte helt fel det heller. Då blir det Panduro inköp i morgon då? Ska själv hämta paket på så kallade posten imorgon där ifrån (strykpapper)

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.