2008-02-29

Last


Tänkte avslöja en liten hemlighet så här på fredagseftermiddagen. Jag käkar pepparkakor året runt. Fullkornspepparkakor har jag blivit såld på, om man nu kan bli det i kakor. Inte nog med det, jag tycker det är jätte gott att bre på chili&paprika färskost också. Nu rynkar nog många på näsan och säger blääää vad äckligt det låter. Vad har ni själva för laster eller konstiga kombinationer ihop på mat?? Jag hoppas på många roliga svar, kanske något nytt man kan börja med :-)
Nu ska jag ta en promenad med hunden. Sedan blir det att kolla på Så ska det låta och efter det sappa över till Let´s dance. Vart sugen på att poppa popcorn ikväll, det blir nog en skål till tv:n och ett glas rött.
Ha en bra fredagskväll alla bloggare

7 kommentarer:

  1. Behöver ju faktiskt ingen kokbok,det är bara att kika in hos dig=))
    Last= Vaniljglass dränkt i Odense nougatsås.
    Intages i soffan till dåliga såpor...
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Hannis: Det lät gott, nougat älskar jag.

    SvaraRadera
  3. Jag köper den kombinationen helt och hållet! Jag gillar allt, kakor och ost och just pepparkakor och mjukost, mmmm... Trevlig helg! Mari.

    SvaraRadera
  4. Mari: Ok. det finns fler som jag
    :-)

    SvaraRadera
  5. Jag är så tråkig så jag har inga konstiga kombinationer. TotalSvensson ungefär. Fast jag tror faktiskt på pepparkakor med den sortens ost på, det verkar faktiskt gott.

    Angående själva väggorden så köpte jag dem på Country House. Jag har inte sett dem tidigare alls, inte heller på nätet så jag vet inte vart man kan köpa dem för övrigt. 79 kronor kostar den i alla fall och det är ju ett helt ok pris. Klistret verkar vara starkt också, så nu gäller det bara att hitta en plats att sätta upp den på. :-)

    Ha en underbar lördag!

    Kram Bea

    SvaraRadera
  6. Bea: Ja det var ett helt ok. pris tycker jag. Du får visa sedan när det är på plats.
    Ha en bra lördag du med
    Kram/Mamma C

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag hamnade här från nån annan blogg, alltid lika trevligt med nya upptäckter :-)

    Jag äter fortfarande pepparkakor (i morronfilen), för jag köpte för mycket i julas (vem kan motstå extrapris...).

    Konstig kost... jo... pommes frites med glass :-) Nattmat på McDonalds på väg hem efter en sen kväll på stan :-) Sött och salt är ju så gott ihop!

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.