2012-04-28

Ändrade planer

Dagen började med ett litet bröd bak. Gjorde några scones som jag hade med mig till pappsen som jag hälsade på. Mamma och dotter var också där så det blev lite kackel över fikat. Sedan hade jag planerat in lite tid i trädgården. Men helt plötsligt försvann solen och allt blev kyligt och trist. Jag tog en sväng med snabeldraken och dränkte alla orkidér igen. Efter detta tog Prinsessan och jag en långpromenad och hämtade gubben på jobbet, för han har jobbarhelg. Sedan hem och tände grillen, vi hade tänkt att sitta på altanen och äta. Men det fick bli inne för det var lite kyligt där. Vad har ni gjort idag då?

3 kommentarer:

  1. Mm vad gott med grillat!
    Jo jag har roat mig med att märka två kalvar och gått runt hagarna inför sommarbetet.
    Sitter nu och bloggar medans jag väntar på att sista bussen ska gå till ön, för att hämta yngsta dottern på den. Gäsp...
    Sov gott Sussi

    SvaraRadera
  2. Oj vad gott det såg ut.Jag köpte mig och barnbarnet några Pelagoner.
    Min måg undrade om Hängpelagon.
    Det tager jag gärna en st, sen
    ringer jag väl till Peges för
    hängpetunian som vanligt
    Jag åt sconec med räksallad i går kväll.Morn,morn

    SvaraRadera
  3. Hade ju tänkt att grilla men det blev en god middag inne istället.
    Nu är det söndagsmorgon och jag väntar på frukosten..

    kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.