2023-10-24

Ändrade planer

 

Jag skulle ha tagit bussen in till Norrköping igår, men tyvärr så blev det inte så. Jag skulle ha hälsat på hos svärfar och Kerstin. Men de sade ifrån eftersom svärfar inte orkade att prata för att han hade så svårt med andningen igår. Så vi skulle höras igen i veckan.

Så jag fick hitta på något annat istället. Tänkte att jag fick ta mig en längre promenad när det blev uppehåll i regnande. Men tyvärr så höll det på att regna sådant där fint regn i stort sett fram till eftermiddagen. Så det fick bli en liten runda för att få lite frisk luft.

Så jag knäppte lite höstbilder med mobilen på min lilla runda.












18 kommentarer:

  1. Vackra regnbilder. Så olikt scenario mot vad du brukar visa! Hoppas du får hälsa på din svärfar innan du åker hem igen. Ha det fortsatt fint i gamla landet.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. En viss skillnad är det 😉.
      Ja, det hoppas jag att det blir av.
      Tack.
      Kram

      Radera
  2. Det blir fina klara bilder när det regnar. Ha det fortsatt fint och hoppas du träffar svärfar innan du reser hem. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Regn och rusk är lite vackert på bild det med 😉.
      Tack, och det hoppas jag att jag får.
      Kram

      Radera
  3. Vilka vackra höstbilder även m vädret inte var det bästa.
    Hoppas du får tillfälle att hälsa på din svärfar innan du åker hem.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och nej inte direkt något wow väder precis.
      Ja, det hoppas jag på att jag får.
      Kram

      Radera
  4. Det blir sällan som man tänkt sig men ofta bra ändå. Hoppas att du slipper för mycket regn. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det och vädret är något som man inte rår över.
      Men flocken väger upp det.
      Kram

      Radera
  5. Det är en vacker tid nu, färgmässigt. Jag tar också gärna bilder. Men idag är det grått och blött här och det blir inga bilder tagna. Innemys istället. Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag hålla med dig om.
      Här har det varit uppehåll i stort sätt hela dagen.
      Kram

      Radera
  6. Jamen visst är det fina bilder.. men gillar dem från Spanien bättre :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns alltid en fram och baksida på allt 😉😆.
      Jag saknar värmen 😔.

      Radera
  7. Vilka vackra höstbilder du tog. Gillar den med kossorna som söker skydd.
    Hösten kan verkligen vara vacker. Även om den känns lite tråkig och kall.
    Hoppas din svärfar blir bättre igen.
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och skoj att få se kossor med. Det händer aldrig hemma.
      Det är mycket vackra färger nu men jag saknar värmen.
      Svärfar har cancer tyvärr.
      Kram

      Radera
  8. Så annorlunda bilder om man jämför med de du tar från ditt hem i Spanien. De här bidlerna är jättefina och lite vemodiga. Känner du att du saknar klimatet i Sverige lite? Eller är det mest bara skönt att veta att du snart kommer ner till varmare breddgrader igen? Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det är mysigt att vara hemma och få rå om flocken. Härligt att få se och uppleva lite av hösten med. Men jag har hellre värmen en kylan.
      Kram

      Radera
  9. Hej Carin! Nyponbuskar, nyponbuskar och tandläkarväder! Vackert ändå. Men idag SKEEEN SOLEN! Hoppas din svärfar piggnar till!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är vackert om hösten med alla dess färger som är då.
      Den gjorde ju det en lite stund i alla fall.
      Ja, vi får hoppas det blir ett besök hos han.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.