2020-06-13

Vilket vackert ställe


Vi var iväg på en liten utflykt igår ihop med Chatarina, och vi var i Guadalest

Castell de Guadalest anses vara en av de vackraste städerna i Alicante och i hela Spanien. Dess imponerande slott ligger på en klippa och dess hus inbäddat mellan bergens klippor utgör ett komplex värt att besöka.

Fråga mig inte hur jag gjorde för att få in bilderna nu i mitt inlägg. Men nu finns de där igen, och bra är väl det, och glad blev  jag med.

Så nu kommer en liten bildkavalkad från utflykten.












7 kommentarer:

  1. Visst är det värt att besöka stället. Det är så vackert där :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så vackra bilder och vilket fint utflyktsmål! Väl värt ett besök förstår jag.

    Kram och ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du har fått ordning på bilderna hur du nu än bar dig åt... :-)
    Det är väldigt fint där i Guadalest :-D

    Ha en fin dag - hoppas det inte kommer att blåsa lika mycket som dom har varnat för i eftermiddag...

    SvaraRadera
  4. Så himla vackert! Vilket ställe! TACK för att jag fick "följa med" dit...nu när vi får hålla oss hemma här i sommar. Ha en ljuvlig och solig helg nu :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Dit var jag med mina vänner i nov. Jättefint utflyktsmål. //Christina

    SvaraRadera
  6. Verkligen en vacker plats. Castellet insprängt i berget är läckert och utsikten fantastisk.
    Kul att se något jag aldrig hört talas om.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.