2021-10-26

Ny vecka

 

Började som vanligt måndagsmorgonen med en liten löprunda innan frukosten. Hade faktiskt långärmad tröja på mig när jag sprang för termometern visade på +14. Men det kände jag efter en stund att det var kanske lite onödigt, för det blev varmt som sjutton.

Käkade min frukost och drack mitt kaffe och gjorde sedan mig i ordning för att bli upphämtad av Ulrika och åka iväg och jobba lite.

När vi var klara åkte vi hem till oss och fixade ihop lite restmiddagar som fanns i kylen som fick bli måndagsmiddag.

På kvällen såg vi klart på Gåsmamman säsong 5. Nu får man vänta tills nästa år innan den sista säsongen släpps.


Lugnt och stilla vid havet på min löprunda.


6 kommentarer:

  1. Man får ju upp värmen när man springer eller promenerar så det är bättre att inte klä sig alltför varmt. Det hade jag gjort i dag.

    Kram och god tisdagskväll!

    SvaraRadera
  2. Jo jag vet, men det är lätt att vara efterklok.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som motionerar varje dag. Jag försöker tvinga mig själv att röra mig mer.
    Inte alltid jag lyckas. Men skam den som ger sig.
    Ha det fint.
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte varje dag jag gör löprundor. Men försöker att röra på mig varje dag det gör jag.
      Du kommer att lyckas, det vet jag.
      Ha det bra du med.
      Kram

      Radera
  4. Du får ta på dig en tunn långärmad "springkofta" som du kan skala av dig när du fått upp värmen.

    Ha en fin liten lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag får väl det 😉😀.
      Detsamma till dig.

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.