2019-07-25

Stranddag


Det blev en stranddag igår och det var riktigt skönt och avkopplande på alla sett och vis. Vi badade flera gånger för vattnet håller +30 grader så det är inga problem alls att komma i och svalka sig i mellan åt.

På kvällen blev det minihamburgare och ugnsrostade morötter till middagen. Efter middagen tog vi oss en sväng ner på en restaurang i närheten för att bubbla lite med ett par vänner som var där och åt.

Vi var inte i säng förens efter midnatt men vaknade som vanligt före 07.00 tiden idag i alla fall.

Tog en morgonrunda innan frukosten sedan blev vi inringda på jobb så jag hann inte med något blogginlägg i morse.

 Lugnt och skönt på denna strand.


Miniburgare och ugnsrostade morötter.

6 kommentarer:

  1. Ibland har man helt enkelt inte tid att blogga :)
    Perfekt med minihamburgare när man inte är så jättehungrig...och söta är de också :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. 30 grader är en helt ok temp att bada i :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt med en lite lugnare strand. Här var det knappt ståplats i dag och inte i går heller berättade barnen. 30 grader har vi inte i vattnet men 22 kan vi skryta med. Det gillas :D

    Kram

    SvaraRadera
  4. Verkar intressant med lite jobb då och då. Får man fråga med vad?

    SvaraRadera
  5. Så gott det ser ut.
    Här är det så varmt att det är skönast inomhus. Jag har inte badat mycket alls i år. Kram.

    SvaraRadera
  6. Jag är inte mycket för att bada egentligen. Men när det är så här varmt är det ju skönt att kunna svalka sig med ett dopp. Jag får ställa mig i en kall dusch istället. Kram Carina

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.