2018-03-01

Shoppa loss

Igår startade vi dagen med powerwalk jag och M. Medans gubben och brorsan var hemma och löste korsord 😉. När vi kom tillbaka körde vi ett intervallpass på takterrassen också 😰( M tar dö på faster). Äntligen blev det dags för frukost och efter den en dusch. 
Nu var vi redo för La Zenia och shopping, eller vi var väl att ta i😊. Men M hade stora plånboken med sig och satte sprätt på pengarna.
Hemma igen trötta i huvudet och benen tog vi fram lite bröd och tilltugg innan grillen sattes igång.
Middagen bestod av grillat kött och korv och ugnsrostade grönsaker. Och så avslutade vi kvällen såklart med en UNO.

Punta Prima och solen som sakta går upp.

 Frukostdags.

 Nu var hon på G och fler påsar blev det.

 Så var vi klara och då hade gubben försvunnit. Men inte så långt bort😁.


 Lite i magen innan grillen.

 Maten på bordet.

Lite koll i mobilerna innan UNO-spelet kunde börja.

10 kommentarer:

  1. Skriver gärna Ni verkar ju att hinna med både det ena och andra. Roligt att läsa för mig
    som undrar skall det inte bliva någon blogg i dag ?Här i dag bliver det pastan som blev över em a
    annan dag- Resterns från grannen får jag taga i kväll. Ha det så bra önskar gammelgumman-.


    SvaraRadera
  2. Vad trevligt! Är La Zenia en outlet? Vad skönt med lite sommar temperaturer. Vi har det så iskallt här hemma.
    Ha det så gott och njut av familjen på besök.
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är ett stort köpcenter med mängder av butiker och restauranger.

      Radera
  3. Så härligt det låter att kunna ta fram grillen. Det lär dröja ett bra dag innan vi är där.

    Kram och trevlig torsdag!

    SvaraRadera
  4. Full fart mest hela dan alltså - härligt! Men glöm inte att vila lite emellanåt också :-)

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig och härlig dag ni fick tillsammans!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  6. Era gäster verkar trivas :)
    Fast det förstår jag. Det är ju helt underbart där nere (trots lite kyligare väder ibland)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt att umgås med familjen. Det är något jag alltid njuter av också. Ha det fortsatt mysigt och fortsätt skapa fina familjeminnen. Kram=)Carina

    SvaraRadera
  8. Det är en klassiker med alla gäster: La Zenia Boulevard. Jag brukar spara mina besök dit till någon kommer, för då vet jag att jag ska dit.

    SvaraRadera
  9. Så mycket gott!
    Härligt att få shoppa loss ibland. Kram - och trevlig fredag.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.