2022-11-10

Boho-style

 

Mitt sista pyssel som jag lade ut en liten vink om för ett tag sedan. Det är nu klart eller det blev klart i helgen.

Så nu ska jag visa vad det var som jag skulle göra med snöret som jag hade virat runt boken.


Jag klippte ut en cirkel med ett hål i mitten i hårdare kartong.


Sedan hade jag köpt tjockt snöre (kommer inte ihåg vad det heter) på Chinobutiken.


Virade det runt pocketboken och sedan klippte upp på ena sidan och fick lagom stora snörstumpar.


Lade snöret dubbelt och drog igenom öglan.


Fortsatte tills ringen blev fylld. Sedan virade jag upp snöret och borstade och klippte till det.


Gubben brände rundstaven och brädbiten åt mig.



Taaadaa!!! mina Boho-solar är klara.

10 kommentarer:

  1. Hur får du plats med allt pyssel i ditt hus? 🙂 Snart får ni kanske flytta till större. 😉 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan byta ut eller så kan man ge bort det också.
      Så flytta till något större finns inte på kartan 😃.
      Kram

      Radera
  2. Så fint det blev och så kreativ du är. Imponerande!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och jag kan inte sticka under stolen med att jag gillar att pyssla 😊😉.
      Kram

      Radera
  3. Så jäkla pyssliga och duktiga ni är bägge två, WOW!! SNYGGT!! Älskar ditt fix! Kramar!

    SvaraRadera
  4. Du ä en konstnär! De där solrosorna kan du sälja!! Ni är ett bra team gubben och du. KRAM Anna Channal

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag älskar att skapa med händerna. Har alltid gjort det och gubben och jag är ett bra teamwork.
      Kram

      Radera
  5. Jepp - KLASSE ... I like.
    Det gjorde du väldigt bra...
    blev riktigt super - och de gjorde dig på gott humör :-))) Ja.

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.