2022-11-01

Vi gick "all in"

 

-Ja, det gjorde vi verkligen och vi hade jätteskoj.

Igår var det Halloweenparad uppe i La Florida, och för första gången (för mig) skulle vi gå i den. Så vi tänkte 🤔 vi köra "Frida Kahlo" halloweenstil på oss alla tre. 

-YES, så fick det bli 😉😂.

Så vi fixade till oss hos Ulrika och Mats innan vi gick ner till paraden. 

Tänk så kul det kan vara att få spöka ut sig riktigt ordentligt för en kväll 🙈.


Frida Kahlo.


Såhär blev jag.


Ulrika fixade blomkransarna till oss alla tre. De var gjorda av gamla sidenblommor som bara låg och skräpade hemma i en låda hos oss.


Skulle vilja ha knäppt massor av bilder. Men det var svårt att få till bilder med spetshandskar på händerna 🙊.


Men vi hade skoj ändå precis som alla andra barn och vuxna hade.


Happy Halloween.

8 kommentarer:

  1. Oj, så bra ni blev! Superläckra! Blev fotade av många, va?
    Kramar från Eva-Mari, helt naturell!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, -Ja, det var faktiskt många som ville fota oss.
      Kram

      Radera
  2. Wow, så bra ni blev och det var verkligen all in! Härligt att det blev en kul och lyckad kväll :D

    Önskar en fin tisdag nu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var skoj att gå all in och spöka ut sig ordentligt.
      Ha en fortsatt fin tisdag du med.
      Kram

      Radera
  3. WOW! Impad! SUPERBRA JU!!! Så roligt att ni gick all in och satsade så. GILLAR!! Kan tro att det var kul också med paraden, Halloween är ju så roligt för alla åldrar. Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. -Ja, det var riktigt skoj och vi hade så kul.
      Tycker det är härligt när inget behöver vara åldersbestämt. Utan alla kan vara med oavsett hur gammal man är.
      Kram

      Radera
  4. Wow så tjusiga ni blev! Läckert spöklikt Frida K!! Länge sedan jag klädde ut mig. Jättekul! KRAM Anna Channal

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vi hade jätteskoj och det var länge sedan jag klädde ut mig med.
      Kram

      Radera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.