2020-09-15

Era mi dia


Ny vecka och den började med min dag och jag blev ett år äldre, klokare och visare  🤭 eller något.

Dagen var en arbetsdag med jobb hela dagen. Men när vi kom hem blev det pasta (snabbt och enkelt) med kalkon, paprika, lök och vitlök i. Snabbstekt sparris med riven parmesanost på och så ett glas rött till detta.

Nu hade jag inte gjort någon tårta så till kvällsfikat blev det ett gott marsipanbröd. Dessa små marsipanbröd kan vara lika goda till ett glas rött ibland.

Jösses så mycket gott och enkelt man kan göra med pasta.



Anthon Bergs marsipanbröd 😋.

10 kommentarer:

  1. Grattis ❤��
    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Grattis till ännu ett klokår!

    Ha det fortsatt bra!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Grattis Carin!

    Det är lite lustigt det där med att fylla år. Ju äldre jag blir desto mindre viktigt känns det att fira.
    Så ditt födelsedagsupplägg hade varit perfekt för mig.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Stort GRATTIS till dig! :-)
    Nu blev jag väldigt sugen på marsipan...

    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  5. Grattis till efterskott till dig! Kram 🌻

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig! Och som vanligt god mat i din blogg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis än en gång BÄSTA Systera mi 💙

    SvaraRadera
  8. Hipp Hipp Hurra för dig Carin idag! Hoppas du har haft en fin dag.

    Grattiskram Anna

    SvaraRadera
  9. Grattis på födelsedagen som jag hoppas blev till belåtenhet! Sådana marsipanbröd är så goda.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besöker min blogg och lämnar en liten kommentar.